Beverloop 2021

Op zaterdag 23 oktober gaan we naar “Domein de Bever” in België. Deze Beverloop komt in plaats van de reguliere training op zaterdag 23 oktober.

En… IEDEREEN KAN MEEDOEN!

Wandelaars
De wandelaars kunnen kiezen uit 8½ km of 15 km. Zij starten vanaf het sportpark om 8:15 uur en wandelen 8½ km naar Geldrop, waar ze in de bus stappen en het
laatste stuk van 6½ km vanaf de “Achelse Kluis” naar “Domein de Bever” verder kunnen wandelen.

Hardlopers
De hardlopers kunnen kiezen uit 30 (onder voorbehoud), 21, 13, 9 of 6½ km. Zij kunnen de 30 km helemaal lopen of kiezen voor een kortere afstand door een stuk met de bus te gaan. De 30km start om 9.00 uur vanaf het sportpark.

Frans is deze dag onze chauffeur. Hij vertrekt om 9:20 uur vanaf het sportpark en brengt de lopers naar de startplaatsen van de 21, 13, 9 en 6½ km. Er gaan fietsers mee voor verzorging (drinken en bananen) en evt. calamiteiten onderweg. We verwachten dat iedereen rond 12.30 uur bij “Domein de Bever” finisht.
"Domein de Bever” is gelegen in het bos aan een meertje in de omgeving van Achel-Hamont in België. Koffie/thee met vlaai wordt aangeboden door Lopersgroep Brandevoort.

Praktische tips
- Zorg dat je op tijd bent.
- Warming up 30 km bij het sportpark voor de start.
- Neem voor de terugweg een droog shirt, trainingspak of handdoek mee. Je kunt dat voor vertrek in de bus achterlaten.
- Er is geen douche/kleedruimte
- We vertrekken met z’n allen met de bus uiterlijk 14.00 uur weer richting sportpark Brandevoort.

Als je hieraan wilt deelnemen kun je je opgeven door een e-mail te sturen naar wocria@gmail.com en aan te geven of je start:
1. 8:15 uur wandelen
2. 9:00 uur hardlopen 30 km
3. 9:20 uur in de bus naar een andere startplaats (geef dan ook de gewenste loop afstand aan!)

Ook kun je je online inschrijven, klik hier voor het inschrijfformulier.


Ik hoop dat jullie je massaal in gaan schrijven. Er is plaats voor 100 deelnemers en er zijn geen kosten aan verbonden. Er moeten tenminste 60 deelnemers meegaan anders gaat het niet door. Graag z.s.m. inschrijven!

De evenementencommissie: Marlou, Patricia, Ellen en Ria

Deel, mail of print deze paginaShare on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email
Print this page
Print